Мета: повторити правила поведінки в кабінеті інформатики та
інформаційно-комунікаційних технологій; здійснити діагностику засвоєння учнями тем дистанційного навчання;
познайомити учнів з поштовими службами Інтернету,
сформувати поняття електронної скриньки та електронного листування;
пояснити принципи функціонування служб електронної пошти та спільного доступу;
усвідомлювати переваги та недоліки електронної пошти як засобу спілкування.
Діагностика засвоєння тем дистанційного навчання:
1. Які теми з уроків інформатики ви пам'ятаєте?
2. За допомогою яких програм створюють електронні презентації?
3. Які можливості мають електронні презентації для створення анімації?
4. Що таке алгоритм?
5. Які види алгоритмів ви знаєте?
6.Для чого служить програма Scratch?
7. Які проєкти ви створювали в середовищі Scratch?
Ну що таке, здавалось лист?
Паперу аркуш, повний літер,
Написаних комусь колись,
Перелетівший наче вітер
За день, за два на сотні верст.
Його чекають наче гостя,
Йому радіють, мов збулося
Одне з простих земних чудес…
(В.Іващенко)
Пояснення нового матеріалу:
Презентація до теми Слайди 1- 8
Рефлексія
Слайди 9-11
Виконання інтерактивних вправ
Практичне застосування
Створити власну електронну скриньку у службі google.com
Домашнє завдання
2. Відправити вчителю з власної скриньки лист,
в якому вказати своє Прізвище та ім’я та клас навчання
на електронну адресу:
Дубовенко А.А alladubovenko1973@gmail.comБершеда Л.О. @gmail.com
Дубовенко А.А alladubovenko1973@gmail.com
Бершеда Л.О. @gmail.com
Немає коментарів:
Дописати коментар